سوگندسوگند، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تربچه کوشولو

یه روز خوب..... :)

1391/11/5 23:42
نویسنده : سحر
217 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولویه مامان... ماچ 

امروز با مامانی و بابایی و بابا امیر رفتیم واسه خرید سیسمونیه شما دردونه...

خیلی خوب بود... من که کلی لذت بردم.... مطمئنم شما هم وقتی تشریفه مبارکت رو بیاری و قدم های کوچولوت رو روی تخم چشم مامان بزاری کلی از این وسایل لذت میبری... هورا

الحق و الانصاف که از هیچی هم واسه شما دریغ نکردن و  تمامه سعیشون رو کردن که بهترین ها رو بخرن... 

اینم بگم که برایه من و بابا امیر اصلا مهم نیست که فرشته ی آسمونیه ما که تا چند وقته دیگه زمینی میشه جنسیتش چیه... فرشته

فقط از خدا میخوام یه بار دیگه منت به سره بنده ی سراپا تقصیرش بذاره و شما رو صحیح و سالم به ما تحویل بده....

من شما رو باز هم دسته خدا میسپارم... خودش نگهدارته... مطمئنم... قلب

 

گر نگهداره من آن است که من میدانم        شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیجان
18 بهمن 91 13:39
دستشون درد نکنهههههههههه مبارکههههههههههه وای سیسمونی که میاد تو خخونه دل آدم بدتر تالاپ تولوپ میکنه واسه اومدنششششششششششش عزیزم خدا برای همدیگه نگهتون داره