سوگندسوگند، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تربچه کوشولو

تعیین جنسیت

1391/12/16 16:30
نویسنده : سحر
232 بازدید
اشتراک گذاری

5 اسفند... دقیقا شبه سالگرد عقد من و بابا امیر...

خدا یکی دیگه  از قدرتهاش رو به رخم کشید و من رو بیش از پیش مبهوت عظمته خودش و  شرمنده رحمتش کرد ...

قرار بود سه شنبه واسه تعیین جنسیت بریم دکتری که اشنایه همکاره من بود ولی چون  سه شنبه ظهر دکتر نبود قرار شد دوشنبه بعدازظهر بریم... که بابا امیر اومد میدون ونک و رفتیم مرکز سونوگرافیه ونک...

و بازهم دیدیم و شنیدم قدرت خالق بی همتا رو .... یک جنین ناز و پر تحرک.. با تمامه اجزایه داخلی سالم که همش رو آقای دکتر برامون توضیح داد ... البته سی دیش رو هم گرفتم که یادگاری نگه دارم...

اینقدر که سلامتیت برام مهم بود جنسیتت مهم نبود... و در آخر گفت که نی نیتون هم به سلامتی دختره...

بعدش از همون مطب زنگ زدم به بابایی ها  و مامانی ها و خاله مونا و خیر سلامتیت رو دادم..

خیلی خوشحال شدن...

امیدوارم لیاقتت رو داشته باشیم فرشته کوچولو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیجان
22 اسفند 91 14:02
قربونش برم دختر گلت رو می بوسم خدا رو شکر برای سلامتیش و این نعمتش
وای تااومدن این فسقلیا دل تو دل ادم نمیمونه من خیلی کم طاقت شدم دلم تنگه دیدنشهههههه